Top kwaliteit waterdigte & taai selfone & toerusting!
+27 (0)10 157 1421 info@gorugged.co.za

HOE VINNIG SAL EK 'N ITEM ONTVANG WAT EK GEKOOP HET?

Ons afleweringsbeleid is produkspesifiek met sommige produkte wat tussen 1-3 dae afgelewer word en ander het 'n deurlooptyd tot 8 weke en word onder produkinligting vermeld. Om vinnige aflewering en diens te verseker, stuur ons pakkies uit met ‘n koerier maatskappy wat voldoen aan ons vereistes. Jy sal van die koeriernaam en opsporingsnommer voorsien word om jou bestelling op te spoor sodra jou bestelling verwerk is, en gepak en reg is vir aflewering

ONAFLEWERBARE PAKKIES

 Soms word pakkies onafgelewer aan ons terug besorg. Indien hierdie geleentheid plaasvind sal elke poging aangewend word om u te kontak om reëlings vir herversending te tref.

BESTELLING VERWERKING

Bestellingverwerking sal nie begin voordat ons 'n bevestigde bestelling ontvang en volle betaling in ons bankrekening weerspieël nie.

DEFEKTE ITEMS MAG SLEGS TERUGGESTUUR WORD VIR TERUGBETALING OF VERVANGING ONDERHEWIG AAN DIE VOLGENDE BEPERKINGS:

  • Alle produkte moet in oorspronklike toestand teruggestuur word, insluitend verpakking, dokumentasie, handleidings en bykomstighede.
  • Alle nie-produkverwante fooie (verskeping, transaksie en versekering) is nie terugbetaalbaar nie.

DEFEKTE PRODUKTE

  1. Defekte produkte kan binne 7 dae vanaf die afleweringsdatum teruggestuur word deur info@gorugged.co.za te kontak.
    'n "Gebrekkige produk is een wat 'n wesenlike onvolmaaktheid in die vervaardiging of ontwerp bevat wat die produk minder aanvaarbaar, bruikbaar of veilig maak as wat redelikerwys verwag word, onder die omstandighede. Die produk moet op sigself gebrekkig wees (weens vervaardigings- of ontwerpfout) en nie beskadig as gevolg van onvanpaste gebruik nie.
  2. Wanneer 'n produk binne die standaard-terugsendingtydperk teruggestuur word, moet 'n klant volledige redes verskaf vir die bewering dat die produk gebrekkig is, insluitend vermelding van hoe die produk gebruik is gedurende die tydperk wat dit in die kliënt se besit was.


Vrywaring:


GoRugged kan nie aanspreeklik gehou word vir enige dataverlies op toestelle wat vir herstelwerk ingedien word nie. Ons raai alle kliënte sterk aan om hul toestelle te rugsteun voordat 'n herstelafspraak bespreek word. Deur voort te gaan met die herstel, erken en aanvaar jy dat GoRugged nie verantwoordelik is vir enige potensiële dataverlies tydens die herstelproses nie.

Using this site means you accept its terms | Kopiereg © 2024 RaakRof SA
Bo
Who doesn't like cookies?
This website uses cookies to ensure you get the best experience. Read more...